2013. június 29., szombat

Hauck TCM jogger - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó jó áron Hauck-TCM jogger babakocsi!
Az első kereke dupla, de nem tűnik bolygósíthatónak.
Korábban és úgy vettem, azzal a tudattal, hogy van ilyen funkciója, de számomra ez rejtély maradt.. nem tudom kijelenteni 100% ig, hogy nincs, lehet én nem voltam elég ügyes hozzá hogy rájöjjek.
Huzata, csíkos szürke színű, nem kopott, -nagy tömör habosított kerékkel rendelkezik, mely pillanatok alatt cserélhető. (fotóztam a kis gombot)
Egy helyen picit foltos maradt, nem küzdöttem vele, de kiszedhető , illetve egy helyen varrva lett, ha közelebbről nézzük , akkor feltünő, amúgy nem.
5pontos biztonsági öv van hozzá.
Tároló: nagy , hálós, patentos. Itt is varrásra szorult, belülről látszik, kívülről nem látszik ez a hiba. Alja nem szakadt. Nem sikerült erről jó képet csinálnom, mert a makró sem érzékeli..
A kukucskáló része is hibátlan, de foltos, takarítással lejön.
Több fokozatban dönthető egy kis "húzóka" segítségével, de nem teljesen vízszintesig.
Ideális kocsi extra pocsék terepre, mivel nagyon jól rugózik.
A nagy fék normálisan működik, de a kéziféken húzni kellene, én sosem használtam!
Futáshoz is ideális!
Megvan az esővédője, eladásig előkeresem, az zipzározható, baja nincs, de lehet hogy takarításra szorul majd.
Lábzsák nincs hozzá, én anélkül vettem már meg.
Összecsukása-hát az nekem nagy fejtörést okozott, de rájöttem a technikájára. A fogantyú csak bizonyos húzásra reagál, mivel biztonsági. Ha rájössz a technikára tök egyszerűen, plussz segítség nélkül összecsukható.
Rozsdát nem találtam rajta!
Súlya: kb 6-8 kg
Kerekei használtak, nem szorulnak cserére, nem agyonhasználtak.
Kisebb karcok előfordulhatnak, bár én nem találtam rajta ilyet sem.
Ár: valamennyire alkuképes.
Máshol is hirdetem, érdemes előtte rákérdezni, megvan-e még a kocsi.
Nem azért adom el ennyiért, mert annyira jól megy, vagy mert éppen komoly baja lenne, a kocsi ennél jóval többet ér, tisztában vagyok vele. Megszeretném adni a lehetőséget olyan szülőknek, akik nem tudnak "menőzni" drága babakocsikka, de mégis valami értelmesebben szeretnének használni
Valamint úgy néz ki lesz lehetőség Budapesten átvételre is. Ezzel kapcsolatban előtte érdeklődni kellene!


Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2013-07-18 19:41
. Hauck TCM jogger - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése