2013. július 30., kedd

Mango SZEXI asszimetrikus MENTA tunika M-es 1ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

ŐSZI Szekrényürítés!
Már most gondolj az ŐSZI rucikra, kiegészítőkre, nálam MOST minden 1 FT-ról!  
Szereted a divatot, a legjobb rucikban akarsz öltözködni, a legmárkásabb holmikban akarsz járni és mindenzt megfizethető áron?!
ITT A HELYED!
Személy szerint én imádom a divatot, mondhatni a MÁNIÁM.
Külföldi divatmagazinokból, divatbolgokból értesülök már azelőtt a legújabb TREND-ekről mileőtt hazánkba érkezne.
Ezért nagyon hamar LECSERÉLEM a ruháimat, kiegészítőimet de találhattok nálam ismerőseim szintén divatos dolgait.
Nézz be hozzám , nálam CSAKIS EGYEDI, DIVATOS dolgokat találsz!
                                                          
MANGO menta-fehér átlásztó EGYEDI TUNIKA.
ASSZIMETRIKUS.
M-es méret
Aki ismeri a márkát tudja miről beszélek : jó szabásforma , minőség
 FONTOS!
Minden ruha , kiegészítő MÁRKABOLTBÓL való, saját magamnak vásároltam, kaptam vagy családtgaim, barátaim dolgai.
Allergénmentes mosószerrel mosva és öblítve, ha új akkor csak öblítővel .
Nem dohányzó, állat/szőrmentes környezetből.
A képeket saját kezűleg készítem de van , hogy csatolok illusztrációként katalógusképet amit jelzek is mindig.
Minden terméket 1 Ft-ról indítok , a legmagasabb licit viszi , kérésre , hamarabb lezárom ha kapok egy számomra kedvező ajánlatot.
Pénzvisszafizetés nincsen hiszen én nem kereskedem hanem saját dolgaimat árulom 1 Ftról. Kérlek mindenkit , hogy vegye figyelembe a mért dolgokat mert sajnos méretprobléma miatt nem tudok vsszavásárolni semmit de én próbálom a legkorekktebb módon árulni, lemérni, eladnia dolgaimat! : )
Ha kérdésed van tedd föl bátran!
JÓ NÉZELŐDÉST MINDENKINEK!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-08-16 15:21
. Mango SZEXI asszimetrikus MENTA tunika M-es 1ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése