2013. július 13., szombat

4db kislány farmernadrág; D&G, Kiki&Koko, stb. 92 - Jelenlegi ára: 3 600 Ft


4 db nagyon szép állapotú kislány farmernadrág az aukció tárgya.
Beleírt méretük igen változó, a kislányom akkor viselte őket, amikor 92-es rucikat hordott.  
 
2-3. fotó:  GEORGE koptatott, rózsaszínnel és fehérrel díszvarrott naci.
Paraméterei: hossza 49 cm, belső szárhossza 31 cm; gumis derékbősége bő 24 ( x 2 ) cm ( alaphelyzetben mértem, enged még ).  A bal szárán hátul ( alul ) találtam egy bolhavesényi : -) horzsolást. Nem feltűnő és a stílus abszolút elbírja. : -) Ha ez nem lenne rajta, tökéletesen újszerűnek nevezhetném.  
ST. BERNARD koptatott, rózsaszínnel és fehérrel hímzett naci.
Paraméterei: hossza 49 cm, belső szárhossza 32 cm; gumis derékbősége 23 ( x 2 ) cm ( alaphelyzetben mértem, enged még ).  A jobb szárán hátul ( alul ) találtam egy apró horzsolást. Nem feltűnő és a stílus abszolút elbírja. : -)
4-8. fotó: KIKI&KOKO ( Kikben vásárolt ) koptatott, hímzett, rózsaszínnel díszvarrott, elasztikus naci - abszolút újszerű.
Paraméterei: hossza 51 cm, belső szárhossza 32 cm; gumis derékbősége 24 ( x 2 ) cm, alaphelyzetben mértem, enged még.  
Dolce&Gabbana rendkívül igényesen hímzett, sötétebb kék színű elasztikus naci - természetesen eredeti. : -) Kifogástalan állapotú; ajándékba kaptuk, új volt és címkés.
Paraméterei: hossza 51 cm, belső szárhossza 32 cm; dereka 25 ( x 2 ) cm-es.  
CSAK AJÁNLOTTAN POSTÁZOK.



Jelenlegi ára: 3 600 Ft

Az aukció vége: 2013-07-30 23:42
. 4db kislány farmernadrág; D&G, Kiki&Koko, stb. 92 - Jelenlegi ára: 3 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése